Blog-arkiv

søndag den 13. maj 2012

Copenhagen

Grunden til jeg ikke har blogget i den sidste uges tid er fordi jeg har været i København med min klasse.
Har haft en rigtig fed tur og har også fået taget lidt billeder.
Vi har blandt andet besøgt Christiansborg, planetarium, eksperimentariet, rundetårnet, tivoli og så har jeg har fået shoppet en del både på strøget og fisketorvet.











 Købte disse tre trøjer, som jeg ved at jeg kommer til at gå rigtig meget i! :-)
Bordeaux trøje: H&M - mande afdelingen / Stribet trøje: VeroModa / Hvid trøje med sort print: Monki


Skønt at få sovet ud her i weekenden, var godt smadret da jeg kom jeg i fredags.
Igår var jeg til afdansningsbal I HOD, hvilket gik godt.
Idag har jeg været i svømmehallen og senere smutter jeg ud til Amalie et par timer :-).

God søndag! ;-)

11 kommentarer:

  1. Sød blog, læser den fast nu. Kig gerne forbi min :-)

    // Anna - annapedersenblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej, jeg er ny på bloggen. Vil du ikke være sød at følge mig, så følger jeg selv o

    SvarSlet
  3. tak!
    Selvfølgelig! jeg følger begge jeres blogge med det samme! :-))

    SvarSlet
  4. Great pictures, and I love the shirt!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on
    http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Fed blog du har! Er lige blevet fastlæser
    Måske du vil blive fast læser af min? www.spotonkamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Virkelig fed blog du har dig!
    Bliver fast læser på den.
    Håber du også vil bliver læser på min ;)

    //Rose Marie
    blogrosemarie.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hejsa, super fed blog du har dig, er blevet fast læser! Måske du ville gøre det samme ved mig?:-)

    http://kathrineedwards.blogspot.dk/

    Følg mig på bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3642392/?claim=ef8q9wypv7h

    SvarSlet
  8. Din blog er super fed!!!
    :-)
    Vil du være sød, at følge tilbage!:D

    SvarSlet
  9. Rigtig fin blog! Har du lyst til at følges?:)
    http://redstoat.blogspot.dk/

    SvarSlet