Blog-arkiv

søndag den 15. april 2012

Weekend & New In

Har brugt weekenden på shopping lørdag med Sofie hvor jeg købte disse fine højtaljede shorts fra H&M til 200 kr. de sidder super godt og jeg glæder mig til at have dem på! Tænker at de også er fede med nylonstrømpebukser under.
Det var meningen at jeg skulle være kommet hjem med en bikini, til når jeg skal på sprogrejse, men synes det var umuligt at finde en der sad godt. Så håber på bedre held næste gang.

Idag har jeg været i svømmehallen og været sammen med Lisa<3.

- Nogle der kan anbefale et godt sted at købe bikinier, så smid endelig en kommentar :-).

Laura

7 kommentarer:

  1. Super fede shorts!
    Du har sikkert været i H&M, men prøv på øverste etage i ungdoms H&M i bredgade, der har de sommetider nogle på tilbud, til vildt gode priser. Jeg plejer ofte at finde smart bikinier der, hæ.<3

    http://peace-love-fasion.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Taaak! <3.

    Hæhææ ja har været i H&M. Det er der jeg ikke kan bruge dem, de sidder ikke godt på mig :/ men det er nogle rigtig gode priser de har!
    Men tak (-:

    SvarSlet
  3. Tak!
    Kigger forbi din blog og bliver fast læser! :-).

    SvarSlet
  4. Hej rigtig sød blog og fine billeder. Du er velkommen til at kigge forbi.
    Knuzz Livilovelife.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig sød blog:-) jeg følger nu din, vil du følge min også? :_)
    - Klara
    http://mylifeklara.blogspot.com/

    SvarSlet